تبلیغات
قزل گریشدن تا آت دوتانچنگ - ویژگی های مدیر یك بار مصرف
منوی كاربری

این وبلاگ را صفحه خانگی خود كن !    به مدیر وبلاگ ایمیل بزنید !    این وبلاگ را به لیست علاقه مندی های خود اضافه كنید !

پیغام مدیر : به شما كاربر گرامی سلام عرض می كنم . امیدوارم در این وبلاگ دقایقی خوبی را سپری كنید . برای آگاهی از امكانات این وبلاگ خواهشمندم كه تا آخر صفحه این وبلاگ را مشاهده نمایید .

نظرسنجی
آدرس های دیگر
صفحات وبلاگ
لینك به ما / لوگوی دوستان
لینك به ما


لوگوی دوستان

آمار وبلاگ
امروز :

بازدید های امروز :

بازدید های دیروز :

كل بازدیدها :

كل مطالب :

كل نظرات :

ایجاد صفحه : - ثانیه

دوشنبه 22 مرداد 1386
ویژگی های مدیر یك بار مصرف

یک سری نکات که اگه دوست دارین مدیر پایدار و موفقی بشین نیاز است.!.

وقتی مسوولیت بپذیرید آیا به نیازهای دیگران احترام می گذارید یا خیر؟

 آیا مثل سابق كه از مدیریت دیگران اشكال می گرفتید اكنون اشكالات خود را می بینید یا خیر؟

 آیا به اشكالاتی كه از طرف دیگران بیان می شود و یا انتقاداتی كه از شما می شود با روحیه كنونی شما سازگار است ؟

 تاچه حد نظر دیگران را در تصمیم گیری های خود ارجح می دانید و اگر به این موارد بی اعتنا شده اید به هوش باشید كه دارید مدیر یك بار مصرف می شوید.!
مدیران یك بار مصرف در سازمان ها و موسسات مختلف زیاد به چشم می خورند آنان ویژگی های خاص خود را دارند كه در ذیل به چند مورد آن اشاره می شود:
با افراد تازه وارد و بویژه همتایان و مسوولان هم تراز، خوش برخوردند!
با كارمندان خود برخورد تند و قانونی دارند و عموما از آنها دوری می كنند!
اكثرا جواب منفی به كاركنان خود می دهند حتی اگر راهی مثبت وجود داشته باشد به دنبال راهی می گردند كه كارمند را دست از پا درازتر از اتاق خود بیرون كنند!
دستورهایش غالبا آمرانه و غیرقابل تخطی است ودرواقع نوعی رضایت خاطر بعدازدادن هر دستور در چهره آنان نقش می بندد!
با تمام تندی و تندخویی كه با كاركنان زیردست خود دارد در مقابل مدیران بالادست رام و اسیرند!
درحقیقت بیشتر به بله قربان گویی می پردازند چون نمی خواهند موقعیت خود راازدست بدهند!

 پذیرش حقیقت برای انسان ها سخت و غیرقابل تصور است و به همین علت بیش از پیش چاپلوس خواهند شد و این حالت در مدیرانی كه ازنظر فنی نیز كمبوددارند بیشتر بروز می كند!
معمولا با رییس بالا دست هم صدا هستند و سعی دارند كه نظر او را به خود معطوف سازند!!
معمولا نظركاركنان زیردست را برای رسیدن به هدف به نام خود ثبت می كنند، به همین خاطر كاركنان دیگر نظرهای خوب خود را ابراز نخواهندكرد. درواقع آنان با این كارخلاقیت و نوآوری دربین كاركنان را ازبین می برند!
جلسه ای برای نظرخواهی ازكاركنان و هم فكری تشكیل نمی دهند اگر هم تشكیل دهندكسی حرفی نخواهد زد.
كاشتن آنتن های ارتباطی و كسب خبر میان كاركنان !!!
اشكال گیری های آنان به حدی است كه در نوع افراطی ، انگار می خواهند از هر چیزی اشكالی بتراشند و آن را به نوعی اصلاح كنند!
برای سخت گیری بیشتر، آنان نیاز به یك اشاره از مدیران ارشد خود دارند!!

بااین امید که یک روز همه مدیران موفقی بشوید و.....................................................
نوشته شده توسط آت دوتان ساعت 09:08 ق.ظ موضوع مطلب :‌ مدیریت ,

ویرایش شده در - و ساعت -

لینك ثابت | نظرات ()


This Template Designed By Theme.MihanBlog.Com And Davood Jafari